Op zondag 17 mei hebben we weeral concert! Dit keer speelt iedereen individueel, een menuet, een gavotte, een concertstukje, een deel uit een concerto of een sonate… Vanaf de allerjongsten spelen ze voor u.
Om 11u spelen de kinderen en jongeren. Om 14u30 is er een tweede concert, dit keer door de volwassenen.
Na het concert praten we traditioneel nog wat na met een hapje en een drankje.
Welkom!
